vervolg - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 Juli 2013 | Ierland, Dublin

Hoi hey allemaal,

Omdat mijn vorige berichtje zo kort was, schrijf ik nu toch maar even een nieuwe en net zo lang als de vorige waarschijnlijk. Inmiddels is het een paar daagjes later en besef ik me dat ik een aantal dingen vergeten ben te vertellen. Natuurlijk wil ik dat jullie alles weten. Afgelopen zondag had ik een late dienst en afgelopen maandag een vroege dienst, dat is altijd een enorme uitdaging, maar het gaat uiteraard altijd goed, 4 wekkers en ik ben net op tijd op mijn werk :D Maar zaterdag zou ik moeten werken tot 11 en uiteindelijk was ik weg om kwart over 12, ik was een beetje bang dat dat de volgende dag ook zou gebeuren. Maar toen was de andere nightguard aan de beurd, dus dat was een klein gelukje. Maar toen lag er een meisje op de bank te huilen... Helaas sprak ze geen engels... Ik wist niet wat ik moest doen, maar toen bedacht ik me dat ze Frans sprak, dus met een beetje improvisatie heb ik haar kunnen troosten in het Frans, nu weet ik weer waarom ik mijn talen onder de knie wil hebben. Je vergeet ze als je ze niet vaak genoeg spreekt... De volgende ochtend moest ik werken en kreeg ik van Ray, degene die de nachtdienst draaide, een tasje aangereikt. Het meisje van die avond ervoor waardeerde het zo erg dat ik haar getroost had, dat ze allemaal spulletjes had achtergelaten. Toen ik in het tasje keek zag ik allemaal douchegel en tandpasta en lekker koekjes, en met grote dank nam ik haarmouse uit het tasje :D Een klein briefje erbij in gebrekkig engels dat ze mij en een ander meisje heel dankbaar is en dat ze graag contact houd op facebook. Dat is waardering die je niet vaak krijgt... Dacht ik... Gisterochtend had ik weer een vroege dienst na een vrije dag op dinsdag :) Ik moest vroeg op dus dinsdag netjes op tijd naar bed gegaan... Ik kon amper wakker worden achter de balie, maar toen kwam Abaigeal naar me toe om uit te checken. Abaigeal had een tour met ons gedaan, toen terug gekomen, daarna weggegaan om haar roots te bekijken, en weer terug gekomen en gisteren, woensdag vertrok ze dan echt.. Tot mijn grote verbazing had ze een kaartje bij zich, en ze heeft mijn dag tot een fantastische gemaakt, mijn dag kon niet meer stuk, op het kaartje stond: Dear ms. Rhianna (strangers weten niet hoe ze mijn naam moeten spellen)), THANK YOU for making my stay - or should I say stays' - at paddy's Palace that much better! Your smile, friendliness, helpfulness - and excellent prices haven't gone unnoticed, but rather very much appreciated! Thanks again!

Dit is een enorm compliment voor mij en ik had niet een beter waardering kunnen krijgen voor me werk dan dit. Dit kaartje zal ik netjes bewaren en uiteindelijk al mijn leuke ervaringen in een scrapbook plakken.

Daarna nam Bonnie ook nog eens afscheid, maar met haar ga ik nog contact houden, en zij komt ook nog terug naar dublin, in een ander hostel.

Vandaag had ik lekker vrij en heb ik vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna lekker wezen lunchen, en een filmpje in de bios, dispicable me is hilarious!! Echt geweldig, super gelachen!! Daarna heerlijk gekookt (zie foto's op facebook) Alhoewel... heerlijk... het was te eten...

Nu ga ik lekker een drankje doen met wendy en lekker bijkletsen. Ik spreek jullie snel :)

  • 03 Juli 2013 - 22:31

    Sjaak:

    Die spaghetti zag er super lekker uit hoor :P

  • 04 Juli 2013 - 00:13

    Lianne:

    Wat een super ervaringen, ik mis je <3

  • 04 Juli 2013 - 07:28

    Je Mams:

    En jouw afscheid komt ook steeds dichterbij.... De vraag is alleen voor hoelang.
    Ik hou van je! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Hh

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2013

Dit is almost the end... :(

18 Juli 2013

En we gaan nog niet naar huis... nog lange niet...

08 Juli 2013

Zon!!!!!

03 Juli 2013

vervolg

01 Juli 2013

angst... Maar opgelucht
Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 35500

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: