Dit is almost the end... :( - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Dit is almost the end... :( - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Dit is almost the end... :(

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Juli 2013 | Ierland, Dublin

Hoi Hoi allemaal!

Nog 1 laatste verslag vanuit Dublin hier. Het is bijna tijd om naar huis te gaan en dit gaat met hele gemenge gevoelens zoals jullie vast wel begrijpen... Morgen komt Lianne hier en daar ben ik echt heel blij mee, maar het maakt me ook zenuwachtig, want als ik wil dat iemand een fantastische tijd heeft dan is zij het wel. Morgen komt ze hier aan om tien over 11 en ik ga ook haar ophalen. Daar zullen best wel wat tranen bij vallen. Het lastige van dit weekend is is dat ik nu dus ook weet dat we bij de laatste dagen aangekomen zijn...

Afgelopen week is er weinig bijzonders gebeurd... Vandaag moet ik weer werken en dat is dan ook mijn laatste dienst. Zoals jullie weten heb ik heel veel gewerkt de laatste tijd, vandaag wordt de 10de dag op rij dat ik dus werk, misschien dat jullie dan nu ook begrijpen dat ik dus niet heel veel tijd heb gehad om te schrijven, want eerlijk gezegd, ik ben elke dag na mijn werk best wel heel moe.

Ons hostel bestaat uit 3 verschillende panden. Normaal gesproken hebben we buzzers om deuren te openen, maar helaas is 1 van de 2 deuren die we openen, kapot gegaan, dus kunnen we nu elke keer naar buiten rennen om de deur te openen. Ik heb in elk geval wel elke dag mijn beweging gehad :D

Zoals al eerder genoemd komt Lianne dus deze kant op vanaf morgen. Eerst wilde ik het als een verrassing houden, maar ach, ze weet het zelf ook al, dus kan ik jullie mijn planning ook al vertellen... Morgen ochtend land ze en ik ga haar dus ophalen, daarna gaan we lekker shoppen na een heerlijke lunch.. als ze trek heeft. Daarna gaan we dus shoppen, jullie raden vast wel waar!!! Penneys! Daarna gaan we lekker uit eten en ik denk dat ik al weet waar ik haar mee naar toe neem, maar dat staat nog niet vast. Na ons diner gaat zij aaaaaaaaaal mijn leuke collega’s ontmoeten en dan gaan we lekker een drankje doen met zijn allen, om te vieren dat ik weg ben bij paddywagon :D

Op zaterdag zal het waarschijnlijk heel veel shoppen zijn en een beetje sightseeing... En zondag, tja, hoe spend je je laatste dag in een stad? Door daar vandaan te gaan. Wij gaan naar glendalough, de Wicklow mountains en Kilkenny City, logisch natuurlijk :P Maar voor ‘s avonds heb ik wel mijn favoriete restaurant uitgezocht om daar mijn laatste avondmaal (niet de allerlaatste maar voor deze 3 maanden, de laatste in Dublin) te eten.

Hoewel ik vrij weinig tijd had, heb ik toch de magical creatures van Ierland opgezocht in het Leprechaun Museum. Wat heel erg leuk was. We hadden een leuke guide en ik heb veel gehoord en geleerd.

Het is nu tijd om me klaar te gaan maken voor mijn laatste dienst, het gaat een zware worden, en het vanavond is het afscheid van mijn werkplek, maar het komt allemaal wel goed. Komen we ook wel overheen. Ik heb heel veel mensen op een leuke manier toch een goed verblijf kunnen geven in deze bouwval, waar ik vrij trots op ben en dat geeft mij een goed gevoel.

Lieve allemaal, mijn tijd hier is bijna voorbij en ik hoop jullie allemaal heel gezond terug te zien wanneer ik in Nederland terug ben, zoals jullie mij gezond terug zullen zien.

Voor nu nog even Happy Days, van (almost ex)PaddywagonTours Teammember Rianne (A) (thats the way we sign emails :D)

  • 25 Juli 2013 - 17:33

    Je Mams:

    Wauw, 3 maanden zijn zomaar weer voorbij gegaan..... Nu nog een weekend waarbij ik me dus bezorgd moet maken of mijn dochters zich wel netjes gedragen.... Nee hoor, genieten jullie maar lekker samen en maandag zie ik jullie beiden weer! hhvj xxx

  • 26 Juli 2013 - 18:06

    Jenniesoeteman:

    heel heel heeeel fijne tijd voor jullie samen
    en tot maandag
    liefs en dikke knuffel van jullie oma Jennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Hh

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2013

Dit is almost the end... :(

18 Juli 2013

En we gaan nog niet naar huis... nog lange niet...

08 Juli 2013

Zon!!!!!

03 Juli 2013

vervolg

01 Juli 2013

angst... Maar opgelucht
Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 35501

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: