Zon!!!!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Zon!!!!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Zon!!!!!

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 Juli 2013 | Ierland, Dublin

Zooooo, terwijl iedereen in Nederland al lang gewend is aan het feit dat het zomer is, zon, zwemmen en alles wat er bij hoort, heb ik nu ook the share of pleasure! Ik had niet voor een betere vrije dag kunnen hebben. Na dagenlang nadenken of ik het echt wel moet doen, was de kapper vanmorgen een feit! Ja, mijn haar is zo'n 7 a 10 centimeter korter :D Ben ik er blij mee? Nee, ik ben lyrisch, want een beter kapsel had ik niet kunnen wensen, simpel en toch zo sophisticated... Bah, nu klinkt het alsof ik verliefd op mezelf ben...

Mijn vrije dag dus... Ik ben vanmorgen om kwart voor 8 mijn bed uit gerold, Eerste keer dat ik werkelijk op tijd op sta voor een nuttige dag sinds lange lange tijd... Snel een ontbijtje naar binnengewerkt... Nog steeds geniet ik van de heerlijke aarbeien thee die tante Nelly mij gebracht heeft :D Daarna lekker een uitgebreide douch en toen op zoek naar een kapper die ik vertrouw... Degene die ik wilde zou me 38 euro kosten... Is mijn haar dat waard? Naaaah toch maar niet.. op naar de andere kapper waarvan ik had gezegd, echt niet dat ik daar mijn haar laat knippen, maarja, zegt prijs iets over kwaliteit? Nope, dus toch maar naar binnen gegaan nadat ik even met mijn mobieltje gespeeld had bij de mac onder het genot van een kopje koffie.. Zoals ik dus al zei, ik ben er echt super blij mee, voor degene die nieuwsgierig zijn, ik heb een foto en zal m instellen als profielfoto op facebook, vanavond. Na de kapper was het shopping tijd. Ik heb(had...) geen shorts, en het weer is er voor, en ook ik wil bruine benen, dus waar ben ik heen ga vraag je je misschien af... Nou de meeste zullen het wel raden... De PENNEYS!!!! Nog steeds kan ik niet afkicken, zal ik moeite mee hebben dalijk in Nederland. Weer een koffie bij de mac, even gezellig appen en daarna snel omkleden op het toilet, even wat kaartjes gekocht, en geen kaartjes zonder postzegels en daarna op naar het grasveld aan de overkant van het hostel, en daar op het gras heerlijk gelezen... Dus ook mijn kleurtje is wweer een feit.. Al weet ik nog niet of het rood of bruin zal zijn... dat zullen we vanavond wel voelen... Of niet...

De afgelopen dagen heb ik hard gewerkt, een wasje hier, een hoofdstukje lezen daar, dus niet echt interessant... Morgen hebben we weer een vroege dienst, maar dan woensdag ook weer lekker vrij, en dan ga ik ein-de-lijk naar Belfast en het Titanic Museum... Daar heb ik zin in. Dan woensdag avond heb ik afgesproken met een gast uit het hostel om wat te gaan drinken. Hij reist al een hele tijd alleen, en is nu op een vier dagen tour en wilde woensdag wat gaan drinken.
Nu ander nieuws waar ik ook van op de hoogte ben, en super blij mee ben. WE HEBBEN EEN NIEUW THUIS. De vraag is wanneer we de sleutel krijgen. Zenuwen hier, zenuwen daar, maar het verlossende woord is eruit. Ik hoop dat ik erbij mag zijn, maar zo niet, dan is dat ook oke. Dit heeft natuurlijk ook gevolgen voor de komende maanden voor mij. Ik heb heel lang gedacht om hier te blijven, en nog steeds ben ik verliefd op Dublin. Wanneer Charlie, de baas, mij niet aan houdt, heb ik heel lang met het idee gezeten om hier in Dublin te solliciteren voor een andere baan, maar nu de verhuizing dan een feit gaat worden, zal dat voorlopig niet gebeuren.

Vanmorgen besefte ik me, dat het vandaag 3 weken is... nog 3 weken voordat ik thuis aan tafel zit en mijn avondeten weer deel met familie. Ik kijk er enorm naar uit, het is heel fijn om mensen uit Nederland te spreken. Ik heb het al eerder genoemd, ik ben verliefd op Dublin, de mensen om me heen en ja, zelfs het weer soms... Nog steeds is er dus verwarring. Ik heb besluiten met mijn vraag zelf terug te gaan naar Charlie op het moment dat ik woensdag niets gehoord heb. Ik zal jullie hiervan nog steeds op de hoogte houden.

Voor nu wens ik jullie heerlijke zonnige dagen en We’ll Keep in Touch...

  • 08 Juli 2013 - 17:21

    Je Mams:

    :)

  • 18 Juli 2013 - 08:43

    Jennie Soeteman:

    hoi lieve Rianne hopelijk alles goed bij jou
    11 daagjes dan hoop ik jou weer te zien en daar heb ik echt weer zin in
    maar eerst genieten nog met je zus
    lianne is van maandag tot woensdag hier geweest echt gezellig
    we zijn heel lui geweest en alleen maar gelezen
    en nu volgende week aan de slag op nr.60
    fijn he
    voor jou nog een heel fijne tijd in Dublin

    dikke hus en liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Hh

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2013

Dit is almost the end... :(

18 Juli 2013

En we gaan nog niet naar huis... nog lange niet...

08 Juli 2013

Zon!!!!!

03 Juli 2013

vervolg

01 Juli 2013

angst... Maar opgelucht
Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 35499

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: