Let's Go! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Let's Go! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Let's Go!

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

29 April 2013 | Ierland, Dublin

Zo, mijn avontuur is begonnen. Na een kort nachtje om kwart over zes mijn bed uit gerold, koffie gezet en toen mn mams maar uit haar bed gehaald. Met een beetje hurry hier en een beetje hurry daar hebben we het toch maar mooi gered om om half 8 klaar te staan voor Misha, die zo lief was om ons naar Eindhoven te taxieen. Tot mijn grote verbazing stond naast Misha ook Lianne voor de deur. Gisterenavond hadden we al afscheid genomen, maar ze ging zo makkelijk weg, dus daar stond zij, om half 8 voor de deur, op haar verplichte vrije dag... wat is ze lief he??? In de auto waren aan spanning, ontspanning en kletsen met zus lief. Toen op Eindhoven vrijwel meteen naar inchecken gegaan, ook belangrijk. Na gisterenavond mijn koffer gewogen te hebben (lees: 0,7 te zwaar, shampoo eruit, nog 0,7 te zwaar, douchegel en kledingstukken eruit gehaald, en net 14,9 kilo) vreesde ik het ergste, maar gelukkig, nog steeds 14,9 kilo. Ik mocht mee!! Toen even gezellig met Mams, Lianne, Misha en oma(!) Koffie gedronken en na n snel afscheid was ik erdoor. Lang wachten tot we het vliegtuig in mochten, heel klein beetje turbulentie onderweg, zo de douane door en toen de bus zoeken, die ik vorig jaar ook genomen heb... Eigenlijk was ik te laat, maat de echt-heel-aardige buschauffeur stopte voor me (joehoeeeeeew, dacht ik toen), anders had ik 2 uur moeten wachten... Toen in het hostel aangekomen en ik kon daarna inchecken en kreeg ik te horen dat ik heel ander werk moest doen dan dat mij verteld was... Nu gaat ze toch met de manager spreken gelukkig,nu maar duimen dat ik toch t receptie werk mag doen, lijkt me veel leuker... Even boodschapjes gedaan, ff op mn bed voor drie maanden gehangen, kamer genoten ontmoet en daarna dacht ik lekker een douche te gaan nemen... Bleek er kokend water uit de kraan te komen, gelukkig maar dat er meer douches zijn... Straks maar eens kijken of ik pub nog kan vinden waar ze vorig jaar zo lief voor me waren. Ik denk dat ik snel meer ontwikkelingen aan jullie kwijt kan!

Ooh, en genieten jullie net zo veel van zon als ik hier? ^^

  • 29 April 2013 - 20:15

    La Mama (of The Mum):

    Ja hoor, een kort nachtje, hoewel hij langer was dan ik gewend ben..... Nou ja, de dag begon dus met me te verslapen!
    Te weinig koffie, teveel emotie. Maarrrrr, het moment waar je zo lang naar hebt uitgekeken is aangebroken.

    Nu ga ik je tijdelijke kamer in didam inpikken, in de hoop dat ik over 3 maanden niet weer de hele boel kan omgooien. Maar het is nog veel te vroeg om me daarover druk te maken.

    De ochtend op het vliegveld doorgebracht, de middag overal en nergens.... Om een uurtje of vijf - half zes was ik thuis. Nu is het tijd om puin te ruimen en weer orde en regelmaat in dit huishouden aan te brengen. O o o, wat klinkt dat leuk!

    Ik hou van je en hoop dat je daar de tijd van je leven hebt!
    xxx

  • 29 April 2013 - 20:21

    Jeannette:

    Heerlijk voor je, geniet van deze mooie tijd, maak er wat van. Ben nieuwsgierig naar al je verhalen!!

  • 29 April 2013 - 20:25

    Johan Koster:

    ik wens je heel veel plezier meid.

    Groetjes johan

  • 07 Mei 2013 - 21:53

    Petra Achterkamp:

    veel plezier en leuk om te lezen hoe het met je gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Hh

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2013

Dit is almost the end... :(

18 Juli 2013

En we gaan nog niet naar huis... nog lange niet...

08 Juli 2013

Zon!!!!!

03 Juli 2013

vervolg

01 Juli 2013

angst... Maar opgelucht
Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 35499

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: