film, werk, werk, werk en familie <3 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu film, werk, werk, werk en familie <3 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

film, werk, werk, werk en familie <3

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Mei 2013 | Ierland, Dublin

En we zijn alweer een weekje verder. Eigenlijk is er heel weinig gebeurd, maar toch een kleine update. Zoals ik jullie verteld heb, heb ik nu in het hostel een betaalde baan. Best gezellig en ik leer heel snel, mijn engels schijnt enorm te verbeteren en ik heb het enorm naar mijn zin. Afgelopen week was zwaar, veel gewerkt, ik had 6 diensten, dat komt omdat 1 meisje ontslag had genomen. Dat maakt het rooster maken enorm moeilijk. Afgelopen week had ik de dinsdag vrij, ik heb toen vrij weinig gedaan, behalve natuurlijk de film Fast and Furious 6 gezien in de bioscoop. Voor een student op de dinsdag en de woensdag is het maar 4 euro om hier naar de bioscoop te gaan, how awesome is that!!! Toen ik de film had gezien wilde ik eigenlijk meteen weer terug om 'm nog een keer te zien. Dus het is zeker een aanrader!! Misschien ga ik maandag of woensdag avond weer.... Afgelopen week was ik alleen gegaan want er was een miscommunicatie met degene met wie ik zou gaan, maar van de week ga ik misschien met funky of stephen of freddy of john of allemaal.
Na dinsdag is het constant werk geweest. Gisteren heb ik mijn derde shift gedraaid, er zijn er in totaal 8 op een rij, maar dit is een uitzondering, plus ik heb nu wel de garantie dat ik volgend weekend vrij ben. Dan komen Oma, Tante Nelly en Tante Coby deze kant op. Met een kleine aanpassing in de bookings heb ik een fantastische kamer voor ze geregeld ^.^ Nu maar hopen dat ik ze een mooie tijd hier kan geven. Vanaf donderdag heb ik vrij en als het mooi weer is ga ik aapjes, olifantjes, zebra's, flamingo's, leeuwtjes, tijgertjes en al de andere dieren kijken in de dierentuin. Ook ben ik van plan komende week eens mooie plaatjes te gaan schieten van alles om me heen, zodat jullie meer beeld krijgen van waar ik eigenlijk ben. Als laatste zal ik proberen om donderdag een iets mooier en uitgebreider verhaal te schrijven.
Ooh, en voor de tussentijd heb ik nog een kleine uitdaging voor jullie...
Bijna iedereen kent die zwart/wit/grijze posters van de steden, met 1 ding in kleur dat eruit springt, denk aan de rode bus van london, de gele taxi van new york etc, wat zouden jullie eruitlaten springen in het straatbeeld van dublin??? Als je dublin niet goed kent, maakt niet uit, verzin wat leuks...

Heeeeeeel veel kusjes en liefs uit dublin :D

  • 25 Mei 2013 - 16:02

    Samantha De Buurvrouw:

    Duh ik zou jou eruit laten springen of course!

  • 25 Mei 2013 - 17:20

    Sandra Den Hollander:

    Ik zou zeggen een groene trein.
    In ieder geval iets wat groen is. Dus als jij na alle pubbezoekjes groen ziet kan jij het ook zijn ;).
    Veel plezier verder! Ik vind het erg leuk je verhalen te lezen.

    Liefs, San

  • 26 Mei 2013 - 08:58

    Je Mams:

    leuk, zo'n uitdaging.... Ik wacht eerst eens even af hoe dublin eruit ziet... Misschien is het een idee om alles in kleur te hebben en er dan één grijs dingetje in te plaatsen?

    Het leven hier gaat zijn gewone gangetje. De jongens en ik zien elkaar weleens, en eigenlijk zie ik Lianne net zo vaak.... Ach, mijn weekend begint nu. Ik ga eerst maar eens even slapen en dan ga ik donderdag weer de nacht in. Echt lang weekend dus. Misschien weer eens proberen iets van dit huishouden te maken.....

    Voorlopig wens ik je weer een lekkere werkweek toe en nee!!! als je leuke aapjes tegenkomt mag je ze niet meenemen naar Didam ^-^ Maar dat begrijp je vast wel
    Hou van jou xxx

  • 30 Mei 2013 - 12:25

    Nelly:

    Hey Rianne,

    ik heb er zin in!!! Nog 2 dagen en dan vliegen we naar Dublin, zal maar eens gaan bedenken wat ik mee moet nemen buiten het paspoort en de boarding passen :-) Het wordt vast helemaal toppie, want we gaan gewoon met elkaar een feestje bouwen. En natuurlijk bedenken wat ik zou kleuren op een Dublin poster.

    liefs en tot overmorgen.

  • 30 Mei 2013 - 22:55

    Loes Dijkstra:

    Hoi Rianne,

    Fijn dat alles goed met je gaat. Ik wens jou een fijn weekend met de familie. Veel plezier

    Groetjes Loes en Giel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Hh

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2013

Dit is almost the end... :(

18 Juli 2013

En we gaan nog niet naar huis... nog lange niet...

08 Juli 2013

Zon!!!!!

03 Juli 2013

vervolg

01 Juli 2013

angst... Maar opgelucht
Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 35499

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: