Films, Dans en Sport - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Films, Dans en Sport - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Films, Dans en Sport

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 Februari 2014 | Ierland, Dublin

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje terug dat jullie van me gehoord hebben. Het is weer lekker druk hier. Net als de vorige keer dat ik hier kwam dat ik de eerste weken aan 1 stuk door werkte, is het nu weer het zelfde. Hopelijk heb ik volgend weekend eens een keertje weekend. Ik vind het niet erg, het houdt me lekker bezig.
Gelukkig werk ik niet alleen. Inmiddels heb ik alweer 2 keer de bioscoop van binnen gezien, de eerste keer naar Wolf of Wallstreet en de tweede keer, gisteren avond, naar Robocop. Allebei wel leuk, maar niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Verder heb ik een kook maatje gevonden, tis toch gezelliger om voor 2 personen te koken dan voor 1. Heel gezellig en we eten vaak niet eens met z'n 2en maar meestal met 4 of zelfs 5.
Jullie lazen in de vorige periode heel vaak over de pub en afscheidsfeestjes en ook dat ontbreekt dan niet. Afgelopen vrijdag hadden we een afscheidsfeestje van Ole. Een gast die ik in eerste instantie helemaal niet mocht, maar nu moet ik toegeven dat ik hem toch een beetje ga missen. We zijn goed bevriend geraakt, ook hij eet regelmatig mee. Hij vertrekt terug naar Noorwegen voor maar 10 dagen, maar het bedrijf voor altijd. Na 6(!) jaar. Dus vrijdag was wel gezellig. Ook de grote baas was daar, en toen ik vroeg wegging en de baas vroeg waarom, vertelde ik hem dat ik verantwoordelijk moest zijn en de volgende dag moest werken, moest hij lachen en zei dat ie dat wel zou onthouden. Weer een goede indruk gemaakt :)
En misschien ook wel een leuk weetje: Ik heb een jaarabonnement genomen bij de sportschool! Ja, jullie lezen het goed, ik ga er weer eens hard tegen aan. Nee, niet om af te vallen, gewoon om lekker gezond te leven. Daar ben ik dus afgelopen donderdag begonnen en morgen mag ik weer, voor spinning en zumba.
Heb ik jullie al verteld dat ik hier ook een danscursus gevonden heb? Erg gezellig, elke dinsdag avond voor 6 weken. Het is leuk, maar helaas geen vaste partner dus nog 2 weken en dan zit dat erop. Afgelopen week mocht ik met de leraar dansen en die was positief verrast over mijn houding (dankjewel Ben).
Om dus samen te vatting. Het gaat goed hier, ik ben gezond, druk en heb het nog enorm naar me zin. Niets dus om jullie druk over te maken.
Ik heb besloten de stukjes kort te houden, gezien jullie anders maar steeds hetzelfde lezen, dat is ook een van de redenen dat ik niet al te vaak schrijf.
Nog een laatst dingetje: Mijn vlucht voor 15 maart is geboekt, ik vlieg op mijn zus d'r verjaardag naar huis om op zondag 16 maart haar verjaardag te vieren. En tja, de mijne dan ook maar ;) Dus zie ik jullie allemaal dan?

Heel veel liefs uit het stormachtige, regenachtige, koude Dublin!

  • 09 Februari 2014 - 20:58

    Je Mams:

    Oooooooooooh wat leuk om weer eens iets van je te horen :D Weinig nieuws te vertellen he :D
    Grapje, zullen de mensen doorhebben dat we elkaar iets vaker spreken dan via waarbenjijnu?

    Love you xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 35476

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: