Home Sweet Home - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

27 Maart 2014 | Ierland, Dublin

Hoi allemaal
Toen ik vorige week in Nederland was heb ik een aantal keer gehoord dat een aantal van jullie het jammer vinden dat ik niet meer schrijf. Natuurlijk heb ik daar niet bij stil gestaan, zeker niet toen ik zoveel werkte, maar ik dacht dat jullie me wel via facebook in de gate hielden.
Nu schrijf ik dit stukje, wetende dat het voorlopig weer eventjes de laatste keer is.
Zelf zag ik het niet aankomen, maar ik kreeg gistermorgen een telefoontje van het bedrijf. Op het moment is het te rustig om mij hier te houden. Helaas wordt ik dus naar huis gestuurd. Geen ramp want ook werd me weer bevestigd dat mijn werk heel erg gewaardeerd wordt, gelukkig is het dus niet dat ik het niet goed doe. Ze hebben natuurlijk mensen die meer ervaren zijn waar ze ook een verplichting naar hebben, dus het is enigszins logisch, maar helaas is het ten nadele van mij.
Vanaf komende dinsdag ben ik dus weer in het kikkerlandje te vinden. Ook wel lekker zodat ik nog eventjes alles daar op orde kan brengen en uitzoeken wat er eventueel in de toekomst voor mij te doen is. Het zal ongeveer voor een maandje zijn, want daarna hebben ze zeker te weten een project voor mij.
Voor de komende week staat er weinig op de planning voor mij, misschien dat ik nog even afscheid ga nemen van mijn geliefde penneys, misschien dat ik nog even naar de bioscoop ga, en vrijdag, tja, die vrijdag altijd, moet ik uit, want dan is er een afscheidsfeestje voor een lead die lekker naar montreal vertrekt. En dan zaterdag weer, want dan moeten we een verjaardag vieren...
Vandaag ga ik lekker niets doen, vanavond online Ajax-AZ kijken en verder zie ik wel.
Ik zie jullie volgende week weer!!
XxxxxRianne

  • 27 Maart 2014 - 17:23

    Ben:

    Hey,

    Dat is alweer vlug maar misschien prettig.
    Tot volgende week.
    X

  • 28 Maart 2014 - 00:08

    Je Mams:

    En ik vind het helemaal niet erg..... ;)

  • 28 Maart 2014 - 00:08

    Je Mams:

    En ik vind het helemaal niet erg..... ;)

  • 28 Maart 2014 - 00:08

    Je Mams:

    En ik vind het helemaal niet erg..... ;)

  • 28 Maart 2014 - 00:08

    Je Mams:

    En ik vind het helemaal niet erg..... ;)

  • 28 Maart 2014 - 09:05

    Nelly:

    Hoi Rianne,

    jammer dat het nu zo abrupt stopt, terwijl je vorige week nog uitging van een grote opdracht.
    Als die alsnog komt weten ze je vast wel weer te vinden, en ben je zo weer teruggevlogen.
    Wel leuk om je snel weer te kunnen zien.
    De Hollandse lente is ook helemaal niet verkeerd hoor.

    liefs en tot snel,
    ome Gerrit en tante Nelly.

  • 29 Maart 2014 - 17:19

    Jennie Soetemanman:

    helemaal niet erg om jou weer te zien
    en voor jou komt het heus wel weer
    liefs en dikke kus oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 35474

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: