Het avontuur begint! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Het avontuur begint! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint!

Door: Rianneindublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 September 2013 | Ierland, Dublin

Hey allemaal,
Jullie hebben je je vast afgevraagd waar de nieuwe blog bleef, ik begrijp heus wel dat jullie benieuwd zijn naar mijn nieuwe avontuur, maar jullie weten allemaal ook hoe druk een nieuwe baan kan zijn...
Mijn baan is leuk, al klinkt dit niet enthousiast, ik ben t wel. Vandaag was de eerste dag als tester, gisteren was het alleen maar training, en zoals verwacht, ik heb eem hele zware geheimhoudingsverklaring moeten tekenen, dit betekent dat ik helemaal niets mag vertellen, niets over de spellen, niets over welke gamecomputer en ook niets over de characters. Nu is dat spel dat ik test niet zo moeilijk geheim te houden... Dat zal niemand van jullie gaan spelen, maar het had weinig gescheeld of ik had op een enorm project gezeten..
Mijn uren zijn heerlijk, ik begin om half 10 en eindig om 6 uur, dit betekent dat ik lekker kan slapen tot 8 uur, en rond n uur of 9 naar mn werk ga lopen... tja, tis een minuut of 20 met een obstakeltje en ik wil niet te laat komen... Jullie zullen wel denken "wat voor obstakel?" Tja, (sorry,niet boos worden mams) het is een hek van 2 meter hoog... Ik ben er nu 4x overheen geklommen, heen terug heen terug, en t is goed gegaan.
Het huis waar ik in woon is lekker groot en ik heb natuurlijk een eigen kamer, de huisgenoten zijn aardig, maar helaas heb ik weinig binding met ze. Ik ben welkom, maar helaas voelt het niet als thuis. Je zou kunnen denken, thuis moet je zelf maken, maar het is hier zo dat het vrij kaal is. Ik heb dus besloten een appartementje te gaan zoeken. Zoals eerder al geschreven, heb ik gisteren training gehad, wat ze zeiden, het is inderdaad makkelijk contact leggen, zo heb ik wel al vrienden gemaakt. Zo heb ik een nederlandse jongen onmoet en hij is heel aardig, ook hij wilt een appartementje, dus gaan we zoeken naar een appartementje met twee slaapkamers.
Gisteren besloot ik dat ik toch maar even boodschappen moest gaan doen, mn huigenoten vertelden dat er een dunnes dichtbij was, die verkopen alles, dus dat is wel prettig. Ik had nog 5 minuten in de winkel dus even brood, wat beleg en drinken. Vandaag toch maar wat vroeger naar de winkel gegaan, even een onderlaken, avondeten, een jas en gezichtsdoekjes gehaald. Ik had misschien iets beter na moeten denken over t inpakken van mijn koffer, een paar pumps minder was handig geweest, want met dat hek is t niet slim om pumps te dragen. Ook is het hier nou niet echt zomer, dus die jurkjes... hadden wel thuis kunnen blijven. Ik hoop dat jullie dit verhaaltje niet als klagen zien, want er zijn echt positieve dingen. T spel dat ik mag spelen is leuk en mn collega's zijn erg aardig, het is twee mensen per taal en ik mag samenwerken met de nederlander die me dit bedrijf heeft binnen gebracht. Daarnaast is t huis niet alleen maar slecht, het is heerlijk want ik kan even genieten van van een bad ^.^
Ik spreek jullie snel weer met de leuke ervaringen.
Kusjes uit Dublin

  • 17 September 2013 - 23:00

    Nelly:

    Hoi Rianne,

    nog bedankt voor je mailtje afgelopen zondag, we zijn zo druk bezig met het huis van Sandra en Mariska dat ik niet eerder heb gereageerd, de pc staat amper aan. Leuk om te lezen dat je werk leuk is, en misschien valt het ook allemaal wel mee met je andere huisbewoners, misschien kijken ze eerst de kat uit de boom. En anders is een appartementje ook niet verkeerd toch? Je hoeft zo niet naar de sportschool als je iedere dag 2 x 20 minuten loopt en nog je obstakel neemt :-), kom je daar ook weer eenvoudig onderuit.
    Succes met alles, tot schrijfs, wij gaan de komende dagen de verhuizing van de dames verder voorbereiden en zaterdag gaat het dan gebeuren, dan gaan ze over.

    Liefs,
    ome Gerrit en tante Nelly

  • 18 September 2013 - 20:19

    Jeannette:

    Hee avonturier! Heerlijk om je belevenis te lezen! Maak er wat van daar! En denk om de hindernissen die op je pad komen...uitgezonderd het hek! Groetjes André enJeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 35504

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: