Slapen, koffers en ontspanning - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Slapen, koffers en ontspanning - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Slapen, koffers en ontspanning

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 December 2013 | Ierland, Dublin

Lieve allemaal,

Jullie hebben al een tijdje niets van me gehoord, ik ben gewoon lekker bezig geweest. 1,5 week terug kreeg ik te horen dat onze client een aantal mensen van het project schrapte en daar was ik er helaas 1 van. Gelukkig was ik al ingepland om te helpen op een ander project, maar ook dat werd geschrapt, dus werd ik betaald om niets te doen, rond te lopen en mensen van hun werk houden, omdat ik hun spel wilde proberen.
Maandag was ik er weer, omdat niemand me vertelde of ik thuis moest blijven of moest komen. Dus daar zat ik weer, niets te doen, te wachten tot ik met mijn Project Manager kon kletsen. Dat duurde tot kort voor lunch, toen kwam hij met het nieuws dat hij na de lunch meer nieuws zou hebben. Hij was de week ervoor met vakantie geweest, dus moest hij van alles weer op de hoogte gebracht worden. Uiteindelijk kwam hij een uur na lunch bij me terug dat ik voor komende week een project zou hebben. Dit betekende dat ik de rest van de week vij had. Dinsdag ben ik alsnog tussen de middag naar werk gegaan omdat ik een mailtje verwachtte over het komende project. Helaas niets ontvangen, en weer naar huis gegaan. Eddie, pm, vertelde dat hij er wel voor zou zorgen dat het naar mijn persoonlijke email gestuur zou worden dan. Ik weer naar huis en naar bed, want ik voelde me niet zo goed, en zo heb ik ook mijn woensdag doorgebracht, lekker een pyjama dagje. Ik leek uitgeput.
Donderdag lekker op tijd op gestaan, en op naar het city centre om mezelf op te fleuren lekker naar de penneys, starbucks, costa, de disney winkel en ik wilde naar de bioscoop, maar uiteindelijk besloot ik dat toch niet te doen. Toen weer naar huis, kadootjes ingepakt en begonnen met mijn koffers in te pakken.
Vrijdag was een dag van lekker uitslapen, daarna voor (waarschijnlijk) de laatste keer naar de penneys in Dundrum, een enorm WinkelCentrum waar ik uren/dagen rond kan lopen. Toen weer terug naar huis, snel opruimen en daarna naar werk, want we gingen dineren met een paar collega's en daarna naar de pub voor een verjaardag. Was heel gezellig, ik heb weer nieuwe mensen ontmoet en verder heb ik gewoon lekker genoten.
Gisteren was een ander soort dagje, een opruim-schoonmaak-kofferinpakken-skypenmetzusenmams-hangenmethuisgenoten-dagje. Maria had besloten lekker ook voor ons te koken, dus dat was al een zorg minder, daarna lekker met de jongens gezellig in de keuken zitten kletsen, tot vanacht een uur of 3, toen was het wel tijd om te gaan slapen.
Nu hebben jullie allemaal dingen gelezen over koffers inpakken enzo, dit is omdat ik ga verhuizen! Vandaag moet ik naar een ander huis, want het huis waarin ik nu nog zit gaat gerenoveerd worden. Helaas heb ik enorm pech, want de plek waar ik terecht kom is 40 minuten lopen van werk, en geen tram die ik kan pakken. Helaas, maar het is niet anders. Er is wel een positief punt van dit alles, het is maar voor een weekje, dus ik heb al een aardig overview van wat ik heb en wat ik mis.
Ja, jullie lezen het goed, het is maar voor een weekje, want...
I'M COMING HOME! Omdat ik ons grote SintFeest niet wilde missen had een vliegticket geboekt om het mee te vieren. Volgende week zaterdag kom ik weer naar ons kikkerlandje, de vraag is nog steeds voor hoe lang, maar dat zullen we wel zien. Ik kan sowieso weer in Dublin terecht voor werk in het nieuwe jaar, maar voor nu staat er nog niets vast. Het kan ook zijn dat ik na het weekend weer vertrek. Ik hoop dat ik velen van jullie even zie, maar zo niet, dan ben ik ook weer voor de kerst thuis.
Het is ongeveer tijd om mijn laatste spulletjes te pakken, dus ik ga afsluiten. Vanaf vanmiddag ben ik niet meer bereikbaar, want het huis waar ik heen ga heeft geen internet voor nu. Hopelijk wordt dat morgen gemaakt, dus (hopelijk) ben ik morgenavond weer bereikbaar via facebook/whatsapp.
Lieve allemaal, tot snel!

  • 01 December 2013 - 14:55

    Nelly:

    Hoi Rianne,

    toevallig vanmorgen gezegd dat we al een paar weken niets hadden gehoord.
    We gaan ervan uit dat geen bericht=goed bericht.
    Spannend en onzeker allemaal, maar zo te zien kan jij daar heel goed mee omgaan, dus dat komt wel goed.
    Super leuk dat je volgend weekend sinterklaas bij en met ons komt vieren, we hebben er heel veel zin in!
    Suc6 met de verhuizing en met de komende week, en tot volgende week zondag.
    Nu gaan we snel nog wat aan de surprises knutselen.

    Lieve groetjes,
    ome Gerrit en tante Nelly.

  • 01 December 2013 - 16:18

    Je Mams:

    Whaah, een heel verhaal, en het meeste wist ik al.... Maar ik vind het LEUK! Gewoon om je weer even thuis te hebben :D love you xxx

  • 02 December 2013 - 11:28

    Jennie Soeteman:

    lieve kleindochter

    heerlijk om je weer eens te zien

    tot zondag van je omaxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 35507

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: