Diner, Werk en Bioscoop - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu Diner, Werk en Bioscoop - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rianne Roo - WaarBenJij.nu

Diner, Werk en Bioscoop

Door: Rianne in Dublin

Blijf op de hoogte en volg Rianne

10 November 2013 | Ierland, Dublin

En toen was het alweer zondag. Jullie lezen mij alleen maar klagen over hoe snel de tijd eigenlijk gaat, maar het lijkt echt zo snel te gaan. Mijn weekend is nog niet eens begonnen en hij is alweer voorbij. Zoals jullie weten hadden we afgelopen vrijdag eens een verjaardag feestje. Degene op het grote project waar ik nu op zit hadden helemaal geen zin meer, want hoewel het de laatste dag van overwerken zou zijn, hadden ze helemaal genoeg van het overwerken. Ik daarin tegen vind het geen probleem. 1. Het is goed voor het geld en 2. ik zit pas een week of twee op dit project. Tot iedereen’s grote opluchting kwam onze project manager langs met goed niet. Onze client wilde de overtime van die avond cancellen. Iedereen super blij en ik ook, want dan konden we lekker op tijd naar het feestje. Zodoende nog een paar extra mensen gevraagd, gewoon om ze binnen de groep te krijgen. Helaas kwam onze projectmanager weer langs, dit keer met slecht nieuws. De client wilde toch 2 mensen per taal over laten werken. Helaas waren er maar weinigen die dit nog wilde, en zo offerde ik mij weer op, in eerste instantie alleen voor de zondag, want 1 dagje vrij was wel lekker geweest. Toen kwam de projectmanager toch terug want als hij niet genoeg mensen zou hebben voor het weekend zou de avondovertime toch doorgaan, dus ik zo goed geweest om ook de zaterdag op me te nemen.
Na zaterdag gewerkt te hebben heb ik snel de luas (tram) genomen om gezellig diner te hebben met Taylor, van Paddywagon. Was als altijd erg gezellig en weer heerlijk bij gekletst, toen nog een kop thee bij haar gedronken, haar huisgenoot ontmoet en daarna weer lekker naar huis en slapen, want ook vanmorgen stond ik weer om 8 naast mijn bed. Werken, werken, werken. Op werk begrijpen ze niet wat je op kantoor doet in het weekend, maar ach, ik heb het er nog steeds naar mijn zin. Ik wordt betaald om spelletjes te spelen, ik heb niets te klagen.
Toen ik op werk eventjes stiekem op facebook zat kreeg ik een berichtje van een van mijn vrienden, die vroeg of ik mee ging, natuurlijk heb ik me weer over laten halen om mee te gaan, dus na werk weer de luas in om gezellig naar de film te gaan. Dit keer was het Thor. Toen de rest hoorde dat ik nog nooit een “Marvel” film gezien had naast “X-men”, zijn er ook weer plannen gekomen voor volgend weekend. Komende zondag wordt het een filmmarathon van Marvel, denk aan The Avengers, Thor 1 en Captain America. Op dit moment zijn het nog vage plannen, dus we zullen wel zien. Eerst komende week maar weer eens hard aan het werk. Hier of daar een feestje en we zullen wel zien. Morgenavond gaan we afscheid nemen van Kristoffer, want ook hij moet terug naar Scandinavië (Noorwegen). Helaas valt de volgende.
Ook heb ik op werk te horen gekregen dat (waarschijnlijk) ze me nog een weekje nodig hebben, de kans is dus klein dat ik bij het Sinterklaasfeest zal zijn, maar aangezien de klant zich vaak bedenkt, zullen we moeten afwachten. Voor nu wens ik jullie allemaal lekker slapen, want ook ik ga nu mijn bed in. Tijd voor mooie dromen en wat rust, wat ik wel verdiend heb na dit harde werken.
Kusjes van de drukke, maar nog altijd vrolijke Rianne :D

  • 21 November 2013 - 12:24

    Jennie Soeteman:

    hoi drukke kleindochter
    fijn dat jij het nog steeds naar je zin hebt
    weer eenleuk verhaal met al je feestjes en werk
    maar misschien nog even en dan zie ik je weer
    wat ik toch nog leuker vind
    hier alles goed endikke kus

    oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Rianne

Ik ben Rianne en ga voor precies 3 maanden naar Dublin. Om jullie een beetje op de hoogte te houden ga ik dus deze blog bijhouden. Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen en voel je vooral niet te verlegen om af en toe even te commenten of mij op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt!

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 35504

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2014

Avontuur 2 in Dublin

26 April 2013 - 29 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: